Editia curenta

St. Patrick Irish Pub & Restaurant


Cei aflaţi în căutarea unui Irish Pub cu multă personalitate au o opţiune extraordinară chiar în Centrul Vechi, pe Str. Smârdan 23-25: St. Patrick Irish Pub & Restaurant, care şi-a deschis uşa pentru publicul larg în 15 septembrie 2009. Pub-ul se mândreşte cu două saloane în două stiluri distincte: dacă la început St. Patrick era cunoscut pentru stilul de Pub Shop, din 2011 măreşte locaţia şi adaugă stilul Dublin Victorian Pub. Conceptul a fost implementat de actorul Mugur Mihăescu, care este şi proprietarul localului.

Interviu cu Eveline Osnaga, Marketing & PR Director St. Patrick Irish Pub & Restaurant

 

Pe perioada lunilor de vară Centrul Vechi pare să reprezinte capitala distracţiei în Bucureşti, terasele abundă de oameni şi de personalitate. Cum se poziţionează St. Patrick în acest context?

Având în vedere că în localul nostru principalul produs este berea, vara reprezentăm o adevărată atracţie pentru cei care ajung în Centrul Vechi. În plus, pentru a ne răsfăţa clienţii, avem în local o reţea de aere condiţionate, cea mai performantă din zonă, care are capacitatea de 350.000 btu.

 

Ce tip de clienţi preferă St. Patrick Irish Pub & Restaurant? În funcţie de ce criterii alege cineva, din multitudinea de locaţii, un anumit local sau altul, şi în ce măsură se poate vorbi despre o clientelă fidelă?

Pub-ul este un loc foarte prietenos, care se adresează tuturor claselor sociale. Pub-ul (public house) a apărut ca un loc de socializare atât pentru oameni cu venituri medii cât şi pentru cei bogaţi. În general, clienţii fideli sunt cu vârste cuprinse între 30 şi 50 de ani, cu profesii diverse, de la doctori chirurgi la realizatori de emisiuni, de la actori la oameni de afaceri şi lista poate continua.

 

În ce măsură clientela a început să fie formată şi din turişti străini sau din expaţi? Centrul Vechi pare a fi comparabil cu orice zonă de profil din orice altă mare capitală a lumii?

Pentru moment Bucureştiul nu reprezintă o atracţie turistică ca celelalte capitale ale lumii însă numărul de turişti străini este vizibil în creştere de la o zi la alta. Turiştii străini în momentul de faţă reprezintă 10% din cifra de afaceri.

 

Localul din Centrul Vechi este singurul din Bucureşti sau mai există şi alte localuri St. Patrick? Există planuri de extindere în alte oraşe?

Pentru moment St. Patrick Irish Pub este doar în Centrul Vechi. În următorii doi ani este posibil să mai deschidem şi alte locaţii, însă în momentul de faţă suntem focusaţi pe aceasta. Am început şi nişte studii în ceea ce priveşte posibilitatea implementării unei locaţii în alte zone din ţară însă nu ne grăbim cu acest proiect pentru că dorim să avem toate coordonatele înainte de lua o decizie.

 

Zona de interior a pub-ului este decorată cu extrem de multă personalitate şi este extrem de spaţioasă. Cine a fost „creierul” acestui design extraordinar?

Domnul Mugur Mihăescu a ţinut ca Pub-ul St. Patrick să fie autentic şi cât mai aproape de pub-urile care sunt pe străzile Londrei, dar de amenajarea propriu-zisă s-au ocupat doi arhitecţi, domnul Vlad Vieru şi domnul Cristian Corvin. Rezultatul este astăzi o mândrie pentru noi!

 

Aveţi anumite piese unicat care sunt afişate în pub? Daca da, ce puteţi spune despre istoria lor?

În salonul The Bridge sunt 10 casete cu obiecte vechi ce au aparţinut unor lorzi englezi, obiecte prezente în activităţile lor sociale cum ar fi snooker, yachting… Deşi aparent sunt obiecte mărunte, au o valoare mare datorită vechimii şi unicităţii.

 

Din perspectiva atmosferei şi a evenimentelor, care sunt cele mai importante puncte de atracţie ale St. Patrick?

St. Patrick şi-a obişnuit deja clienţii cu câteva produse care în timp au devenit o „tradiţie” pentru cei care ne calcă pragul, cum ar fi „berea casei”, care fără modestie putem spune că este cea mai bună bere din Bucureşti. În altă ordine de idei, bucătăria St. Patrick are o gamă diversificată de produse tradiţionale irlandeze care au prins foarte bine în rândul clienţilor şi, nu în ultimul rând, ne mândrim cu cea mai diversificată gamă de whisky-uri din Centru Vechi, peste 97 de sortimente.

 

Găzduiţi şi evenimente de business sau pentru companii? Dacă da, ce tip de evenimente aţi găzduit până acum?

În ultimii ani am organizat sute de petreceri corporate pentru diverse firme şi ambasade. În timpul săptămânii am organizat şi prezentări de noi produse pentru diverse brand-uri importante, dar şi conferinţe de presă. Orice eveniment este important şi avem grijă să ne ridicăm la standardele cerute de client.

 

Ce înseamnă St. Patrick Irish Pub în cifre? Câţi metri pătraţi, ce capacitate are pub-ul, ce tip de evenimente îşi doreşte să desfăşoare în a doua parte a anului?

Cifrele pentru St. Patrick sunt reprezentative din punct de vedere al afacerii. Locaţia are o suprafaţă de 300 mp, 250 locuri, aproximativ 500 de clienţi zilnic, 15.000 de clienţi pe lună, cu vânzări de peste 500.000 ron lunar.

 

Există vreun produs „vedetă” al localului? Ceva definitoriu pentru St. Patrick Irish Pub şi care este foarte cerut de clienţi?

Suntem lideri de piaţă la vânzarea de bere Guinness în România. Ne mândrim cu peste 100 de pint-uri pe zi. Iar când vine vorba de preparatele din bucătărie, ne mândrim cu porţiile imense de Nachos cu sosurile unice pe care clienţii noştri le pot gusta doar la noi.



Curs valutar

1 USD = 3.9322 RON
1 EUR = 4.6400 RON

Newsletter

E-mail:

Vreau sa ma abonez
 

Diplomacy | Marketing | Advertising | Media & PR | Entrepreneurship | Business | Personal Journey | Technology
Leadership | Travel | Biz for Sale | Lifestyle | Startups | Intelligent Life | Debate | News | Money